сряда, 10 август 2011 г.

12 days to go

И така, обявявам начало на подготовката за отлитането ми на запад! (тук по сценарий следват аплодисменти - пляс-пляс педалите...)

Днес / вчера (докато я напиша тази първа публикация и станало утре) най-сетне отворих големия куфар. Всъщност ми изглеждаше голям само докато беше празен. Ето и вие да го видите :

На кака сладура!

И като се започна едно пълнене с дрехи... край няма? О, има и още как! Това ми е болката - куфарът се напълни, а все още не съм сложила нито една обувка! И нито едно кремче... гримче... лакче! Ами мечо... къде ще пътува? =( Ето и вие да го видите с очите си, ако не ми вярвате :


Сега мисля да си лягам. Утре обаче ще се наложи да поизвадя някои неща и да ги зарежа дома. Не знам кои точно. Със сигурност знам кои няма да извадя - розовото пешкирче на малки моржчета, тигровата туника и кожата от умрял заек!

Май е време за сън. Льо пьоти канар ви желае бон нюи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар